Król polskich energetyków w nowych szatach

Noc jest czarna… Połowa życia to noc… Najwięcej dzieje się nocą…. Najfajniejsze rzeczy dzieją się nocą… Nocą miasto budzi się do życia… Wtedy eksploduje energia. Noc jest BLACK. BLACK jest jak noc!

Najnowsza odsłona kampanii King of the Night jest podkreśleniem rynkowego sukcesu ostatnich lat, ze wskazaniem na wieloletnią misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej
w ludziach energii. Tym razem nocą.

 

Misją marki BLACK, wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii, jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągać
to, co chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności, BLACK zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji, w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja możliwości dostępnych dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy.

 

Kampania King of the Night to zaproszenie do świata produktów, które stają się stylem życia. Lider sektora napojów energetycznych BLACK od zawsze utożsamiany był z odwagą, porzuceniem ograniczeń i sztywnych schematów. Obok tego polskiego brandu nie da się przejść obojętnie, co tkwi zresztą w jego DNA.

Nowa kampania 360 objęła swoim zasięgiem telewizję, OOH, digital i social media

Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark). Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Materiał w kilku wersjach długości można obejrzeć również na oficjalnym kanale Youtube marki. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).

 

Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.