Lider piw bezalkoholowych, Lech Free 0,0% po raz kolejny w tym roku zaskakuje konsumentów. Tym razem zamiast nowego wariantu smaku, proponuje odmienioną wersję klasycznego, bezalkoholowego lagera. W odpowiedzi na rosnącą popularność mocno orzeźwiających, a jednocześnie wyraźnie chmielowych piw, bezalkoholowy Lech Free 0,0% ulepszył swój smak – teraz jest jeszcze bardziej rześki i zrównoważony.
Tym razem Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Innowacyjne wykorzystanie specjalnego rodzaju wyciągu z chmielu sprawia, że wyczuwalna w piwie goryczka jest nieco łagodniejsza, przez co jest ono lżejsze i bardziej orzeźwiające. Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.
Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.
Produkt jest dostępny od maja na terenie całej Polski. Jego osiągalność może różnić się w zależności od punktów sprzedaży. Dostępne opakowania to niezmiennie butelka 330 i 500 ml oraz puszka 500 ml.