Markety premium w przejętych przez Biedronkę placówkach Piotra i Pawła

Sieć sklepów Biedronka otworzyła pięć nowych placówek – w Tychach, Poznaniu, Kaliszu i dwie we Wrocławiu. Klienci znajdą w nich oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi. Placówki powstały w dawnych marketach Piotra i Pawła.

 

Pięć nowych sklepów, które wzbogaciły liczącą ponad 2830 lokalizacji sieć Biedronka, to:

  • Wrocław, ul. Grabiszyńska 240 (Tarasy Grabiszyńskie)
  • Wrocław, ul. Dokerska 2A (Galeria Pilczycka Viktor)
  • Tychy, ul. Towarowa 2C (Gemini Park)
  • Poznań, ul. Szwedzka 6A (Centrum Franowo)
  • Kalisz, ul. Młynarska 131 (Park Handlowy Kalinka).

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w nowych placówkach sieć oferuje poszerzony asortyment produktów świeżych – mięs, wędlin, serów, a także wyrobów garmażeryjnych – eksponowanych na specjalnie wyodrębnionych ladach.

Nowe placówki, o których mowa, to pięć przejętych przez sieć Biedronka lokalizacji od poprzedniego najemcy, sieci Piotr i Paweł. Sklepy zostały przez nas przygotowane do otwarcia w nowym formacie zaledwie w ciągu kilku dni. Placówki wyróżniają się spośród naszych dotychczasowych sklepów. Jako jedne z nielicznych, posiadają oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi, które są nowością w ofercie Biedronki – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w Jeronimo Martins Polska.

Klienci nowych sklepów mogą codziennie korzystać z szerokiej oferty produktów marek własnych Biedronki oraz świeżych warzyw i owoców, a także licznych promocji, ofert czasowych i programu lojalnościowego „Moja Biedronka”.

Klienci mogą liczyć na obsługę dotychczasowego personelu – większość pracowników wspomnianych placówek dołączyła do zespołu sieci Biedronka, który liczy w całej Polsce ponad  65 tys. osób.

 

źródło: informacja prasowa Jeronimo Martins