Mazurska Manufaktura w kolejnej dużej sieci handlowej

Mazurska Manufaktura S.A. – producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piwa regionalnego – nawiązała współpracę z kolejną dużą siecią handlową. W sklepach Aldi w całej Polsce, w stałej ofercie znajdą się kraftowe nalewki. Dodatkowo, jeszcze w styczniu na półkach tej sieci są dostępne czeskie piwa.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna spółka specjalizująca się w kraftowych alkoholach mocnych i regionalnym piwie. Firma ma swoją siedzibę w zabytkowym, ponad 120-letnim  Browarze Szczytno, w którym produkowano historyczne piwo Jurand. Od ponad roku Mazurska Manufaktura koncentruje się na uruchomionym z jej inicjatywy projekcie rynkowej konsolidacji, w ramach której przejmuje pakiety udziałów i nawiązuje współpracę z lokalnymi hurtownikami oraz dystrybutorami w całej Polsce. Jak dotąd do grupy konsolidacyjnej weszły takie firmy, jak: Kujawianka Inter, Sajon, AleBrowar czy Westtrade.
— Projekt konsolidacji ma celu przede wszystkim budowanie szerokiej sieci dystrybucji. Działając w pojedynkę z ograniczonym asortymentem i niewielkim zasięgiem, ciężko było nam pracować nad satysfakcjonującymi wynikami sprzedaży. Zwłaszcza w dobie zawirowań gospodarczych. Mamy ambitne plany, dopracowane, różnorodne portfolio. Dlatego teraz stawiamy głównie na zwiększanie dystrybucji i rozwijanie działań sprzedażowych
 — mówi Mariusz Cyprian, dyrektor sprzedaży w Mazurskiej Manufakturze S.A.
Współpraca z siecią Aldi
Spółka przeciera obecnie coraz więcej szlaków na drodze współpracy z sieciami handlowymi. Z końcem roku podpisała umowę na stałą obecność w sieci Netto, z kolei od stycznia produkty Mazurskiej Manufaktury będą obecne przez cały rok w Aldi – jednej z najbardziej znanych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych w Polsce liczącej ok. 300 punktów.
Na sklepowych półkach Aldi będzie przez cały rok obecna flagowa seria kraftowych nalewek Mazurskiej Manufaktury. Są one tworzone metodą rzemieślniczą: w małych partiach, na bazie własnej, tradycyjnej receptury, z wykorzystaniem wysokiej jakości spirytusu pszeniczno-żytniego oraz wody z własnego ujęcia, z mazurskich źródeł.  Wyróżniają się na rynku także ze względu na swój design – są dostępne w oryginalnych butelkach z zamknięciem typu swing-top. W skład serii nalewek wchodzą takie smaki, jak: Rześka Pigwa, Kwaśna Wiśnia, czy Cytrusówka z Miętą. Dużą popularnością cieszą się także nagradzane na wielu konkursach Likiery jajeczne w wersji klasycznej oraz produkowanej w specjalnej limitowanej, edycji wersji czekoladowej.
W ramach współpracy z Mazurską Manufakturą jeszcze w styczniu klienci sieci Aldi będą mogli nabyć także piwa znanych czeskich marek, jak Konrad i Holba.
Poza siecią Aldi produkty Mazurskiej Manufaktury można znaleźć, na stałe czy w ramach akcji in-out, w takich sieciach, jak: Biedronka, Carrefour, Auchan, Kaufland, Netto, Stokrotka, POLO Market czy Aldi. Ponadto spółka współpracuje z hurtowniami w całej Polsce, a także ze sklepami specjalistycznymi, takimi jak: Duży Ben, Al Capone czy Winoteka.