Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej.

W tym roku w pandemii zrodził się pomysł na nową tematykę cyklu – „Pyszne Studio” zamieni się w kulinarną podróż „dookoła świata z Mikołajem Rejem i deserami Bracia Koral”. Zmieniła się też formuła programu – odcinki będą nieco krótsze, tak aby widzowie mogli szybko przygotować desery w swoim domu, a Mikołaj będzie jednocześnie kucharzem i prowadzącym program. Przygotuje desery znane i lubiane pochodzące m.in. z Francji, Włoch, Turcji, Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, czy Meksyku.

 

– Idea Pysznego Studia powstała w 2019, a jego celem było zmobilizowanie Polaków do tworzenia szybkich, prostych, ale równie smacznych deserów, które każdy może przygotować w domowym zaciszu. W trudnym czasie pandemii, kiedy wszyscy tęsknimy za egzotycznymi podróżami postanowiliśmy „sprowadzić” te dalekie kraje wprost do domów naszych konsumentów … razem z naszymi lodami, bo podróże to nie tylko wyjątkowe miejsca, ale również oryginalne smaki, które możemy odtworzyć w naszym domach

– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

 

W rolach głównych w programie występują nowości marki Bracia Koral – lody cappuccino oraz biszkoptowo-jagodowe z jagodami, a także bestsellery marki takie jak: sernik mamusi, bakaliowe, czy śmietankowe z ciasteczkami.

 

Cykl rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia odcinkiem z deserem prosto z Francji. Kolejne będą pojawiać się w kanałach społecznościowych marki (YouTube, Instagram, Facebook) co dwa tygodnie aż do października br.

 

Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem Mikołaja Reya przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.

 

BIO Mikołaj Rey

Smakosz i entuzjasta wyzwań gastronomicznych urodził się we Francji gdzie wychowywał się na Zamku Montresor w dolinie Loary. Tam też uczęszczał do elitarnych szkół, studiował prawo na Uniwersytecie w Tours oraz pomagał ojcu w zarządzaniu majątkiem rodzinnym. Wszechobecna polskość panująca na Zamku od czasów hrabiego Ksawerego Branickiego, który kupił zamek Montresor sprawiła, że młody Mikołaj został wysłany do Krakowa, by bliżej poznać polskie tradycje oraz nauczyć się języka polskiego. Poznał tam swą przyszłą żonę i wspólnie zaczęli dzielić życie pomiędzy Francję a Polskę.

 

Udział w pierwszej edycji programu telewizyjnego MasterChef okazał się przełomowy. Będąc jednym z finalistów pozyskał sympatię widzów i stał się rozpoznawalny. Wkrótce potem rozpoczął cykl reportaży kulinarnych dla programu Dzień Dobry TVN, gdzie podróżując po całej Polsce tworzy kolejne emisje, które trwają do dziś.

 

 

Informacje o firmie:

PPL Koral to największy producent lodów w Polsce. Do portfolio firmy należy również marka Bracia Koral z linią produktów Lody Jak Dawniej oraz Smaki Dzieciństwa, która obecna jest na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy Koral. Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadza na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET.

 

PPL Koral została wyróżniona jako 3 najcenniejsza polska marka spożywcza w kategorii „słodycze i lody” rankingu Rzeczpospolitej. Natomiast Marka Bracia Koral, mimo młodego wieku, do tej pory została wyróżniona m.in. tytułem: Najlepszy Produkt, a także corocznie od 2015 roku tytułem Dobra Marka i Super Marka w programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” opartym na badaniach konsumenckich.

 

 

Więcej o marce na:

http://www.braciakoral.pl

https://www.facebook.com/braciakoralPL/

https://www.instagram.com/bracia_koral/