Najpopularniejsze na rynku orzeszki w skorupce w nowych opakowaniach

Orzeszek w centralnym miejscu, nowy, widoczny logotyp Lorenz oraz ikony odpowiedzialności na opakowaniu – tak wygląda nowa szata graficzna NicNac’s. Produkowane przez Lorenz orzeszki w skorupce są markowym liderem w swojej kategorii.

Orzeszki dodają energii i rozładowują emocje, zaś chrupiąca skorupka nadaje przekąsce imprezowy charakter. W wyniku tego idealnego połączenia powstała marka NicNac’s, dostępna na rynku już od 1993 roku. Przez lata istnienia zyskała szerokie grono wiernych fanów. Od lutego 2022 r. znajdą oni na sklepowych półkach NicNac’s w nowej odsłonie. W przeciwieństwie do opakowania, skład ich ulubionej przekąski się nie zmieni.

 

Orzeszki w skorupce NicNac’s są źródłem białka, a ich wyjątkowy chrupiący smak uzyskiwany jest dzięki produkcji z użyciem wysokiej jakości oleju słonecznikowego – te informacje znajdują się na ikonach odpowiedzialności, na frontowej części opakowania. Tutaj też pojawiło się nowe logo Lorenz, po prawej a nie lewej, jak dotychczas, stronie. Za sprawą zadruku tylko w dwóch kolorach tylna część opakowania także wygląda inaczej. Dzięki temu firma Lorenz ogranicza ilość surowca niezbędnego do produkcji opakowań.

 

NicNac’s dostępne są na rynku w kilku wariantach, m.in.: NicNac’s BBQ, NicNac’s Burn, ale przede wszystkim NicNac’s Original – niekwestionowany król w swojej kategorii, dostępny zarówno w wersji standard (125 g.), jak i XXL (250 g.). Opakowanie tych ostatnich także uległo zmianie – pojawiła się na nich instrukcja, jak otworzyć i ustawić opakowanie, żeby jeść z niego jak z miseczki.

 

Wprowadzone zmiany są wynikiem konsekwentnej realizacji strategii firmy Lorenz, której filarami są radość życia i odpowiedzialność. W przypadku nowej szaty graficznej NicNac’s składają się na nie: wysokiej jakości składniki, przedstawione za pomocą ikon odpowiedzialności informacje dla konsumentów, redukcja ilości farby do zadruku oraz podkreślenie pozytywnych emocji i imprezowego charakteru przekąski za sprawą nowego logotypu i orzeszka w centralnej części opakowania

– mówi Alina Pertek, Dyrektor Marketingu w Lorenz Polska.