Newsletter MLECZNY 31.03.2023 r.

Podsumowanie miesiąca w sektorze mleczarskim przygotowane przez nasz serwis to nowości produktowe, zmiany, a także podsumowania polskich mleczarni. Jak wyglądał marzec w branży? Sprawdziliśmy to!

 

  1. Znamy zwycięzców plebiscytu na najpiękniejsze opakowanie masła! Głosowanie w plebiscycie odbyło się w terminie 21.o2-08.03.2023r. Internauci oddali kilkanaście tysięcy głosów na 36 maseł, które startowały w plebiscycie.

Znamy zwycięzców plebiscytu na najpiękniejsze opakowanie masła!

  1. Pod koniec lutego 2023 roku rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej, której myślą przewodnią jest stwierdzenie, że ten legendarny fermentowany produkt „niejedno potrafi połączyć”.

Maślanka Mrągowska w nowej odsłonie kampanii łączy to, co najlepsze

  1. Hochland Polska wspiera Słodką Polskę. Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci z Cukrzycą w piłce nożnej. Grający w niej młodzi piłkarze udowadniają, że choroba nie stanowi przeszkody do grania na naprawdę wysokim poziomie, a przy odpowiednim wsparciu sukcesy są na wyciągnięcie ręki.

Hochland Polska wspiera Słodką Polskę

  1. OSM Piątnica wprowadziła w marcu do swojej oferty nowość – specjalistyczne Mleko do kawy. Produkt dostępny jest w charakterystycznej butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia się wysoką zawartością białka – 3,4 g w 100 ml, dzięki czemu idealnie się pieni.

Nowość z Piątnicy – Mleko do kawy

 

  1. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. W ramach tegorocznej kampanii aktywacja konsumencka „ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wchodzi na nowe obszary, a hasło przewodnie działań marketingowych dla marki to „Łaciaty i ja, i to co ważne”.

Serki śmietankowe Łaciate w nowej kampanii prezentują to, co ważne

  1. Mleczarnia Spomlek, po raz pierwszy w historii, zanotowała ponad 1 mld zł przychodu płacąc jednocześnie średnio 3 zł brutto za litr surowca. Rekordowe ceny, skup mleka, sprzedaż i zyski niestety nie powtórzą się w tym roku.

Historyczne przychody Spomlek vs trudny start w nowym roku

 

7. Na V Forum Technologii Żywności odbyła się konsumencka ocena masła, poznajcie zwycięzców:

Zwycięzcy konsumenckiej oceny masła!