
Newsletter MLECZNY 31.03.2023 r.
Podsumowanie miesiąca w sektorze mleczarskim przygotowane przez nasz serwis to nowości produktowe, zmiany, a także podsumowania polskich mleczarni. Jak wyglądał marzec w branży? Sprawdziliśmy to!
- Znamy zwycięzców plebiscytu na najpiękniejsze opakowanie masła! Głosowanie w plebiscycie odbyło się w terminie 21.o2-08.03.2023r. Internauci oddali kilkanaście tysięcy głosów na 36 maseł, które startowały w plebiscycie.
- Pod koniec lutego 2023 roku rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej, której myślą przewodnią jest stwierdzenie, że ten legendarny fermentowany produkt „niejedno potrafi połączyć”.
- Hochland Polska wspiera Słodką Polskę. Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci z Cukrzycą w piłce nożnej. Grający w niej młodzi piłkarze udowadniają, że choroba nie stanowi przeszkody do grania na naprawdę wysokim poziomie, a przy odpowiednim wsparciu sukcesy są na wyciągnięcie ręki.
- OSM Piątnica wprowadziła w marcu do swojej oferty nowość – specjalistyczne Mleko do kawy. Produkt dostępny jest w charakterystycznej butelce z rączką o pojemności 0,5 l. Mleko do kawy Barista z Piątnicy wyróżnia się wysoką zawartością białka – 3,4 g w 100 ml, dzięki czemu idealnie się pieni.
- Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. W ramach tegorocznej kampanii aktywacja konsumencka „ŁaciaTy i JA”, zapoczątkowana w 2020 roku, wchodzi na nowe obszary, a hasło przewodnie działań marketingowych dla marki to „Łaciaty i ja, i to co ważne”.
- Mleczarnia Spomlek, po raz pierwszy w historii, zanotowała ponad 1 mld zł przychodu płacąc jednocześnie średnio 3 zł brutto za litr surowca. Rekordowe ceny, skup mleka, sprzedaż i zyski niestety nie powtórzą się w tym roku.
7. Na V Forum Technologii Żywności odbyła się konsumencka ocena masła, poznajcie zwycięzców: