Newsletter PIWNY 07.07.2023 r.

Orzeźwienie  to coś czego w upalne dni poszukuje wielu konsumentów. Co w tym tygodniu proponują producenci piwa? Nowości piwne opisane w naszym newsletterze sprawdzą się na nadchodzący weekend.

W najnowszym newsletterze piwnym zebraliśmy wiadomości płynące ze świata polskich browarów:

 

  • Kultowy Browar Staropolski i aż dwie nowości! Porter Bałtycki w nieoczywistym wydaniu z Świdośliwą oraz Grape Ale, piwo z dodatkiem soku z winogron

 

https://www.facebook.com/staropolskibrowar/photos/a.4592392594135385/9592382997469628/

 

  • W Browarze Recraft kolejne piwo z serii COLLAB 2023 – Pils Edition! Amsterdam Pils to efekt kooperacji z Brokreacją:

https://www.facebook.com/photo?fbid=651882006979402&set=a.452616196905985
  • Kompania Piwowarska od lat szerzy ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców. Nowa kampania „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” celowo ruszyła na początku wakacji.

„PIJ z UMIAREM – To się rymuje”. Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej.

  • Cieszyński browar, funkcjonujący pod nową nazwą – Arcyksiążęcy Browar Zamkowy Cieszyn, uwarzył nowe flagowe piwo. To Cieszyn Pilsner, który ma nawiązywać do piwowarskiej historii regionu.

https://www.facebook.com/BrowarCieszyn
  • Do sklepów Lidl Polska trafiła trzecia propozycja, będąca efektem współpracy Karola Okrasy i Browaru PINTA.

Do sklepów Lidl Polska trafiła kolejna propozycja od Browaru PINTA i Karola Okrasy

 

Zachęcamy również do sprawdzenia zeszłotygodniowego podsumowania:

AleBrowar prezentuje nową, ekologiczną markę Organic