„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję – zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal.
Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych prażonych orzechów, polany czekoladą dobrze znają z innych wariantów Snickers®. W opakowaniu Creamy Peanut Butter znajdują się dwie porcje, dzięki czemu łatwo się nim podzielić lub zostawić część na później. Co więcej, jeden kawałek ma jedynie 95 kcal. To doskonała propozycja dla wszystkich „głodnych przyjemności”.
Creamy Peanut Butter jest kolejną na polskim rynku nowością marki Snickers®. W marcu 2020 roku na sklepowe półki trafił, obok najbardziej klasycznej wersji, niezwykle chrupki wariant kultowego batona – Snickers Crisp®, w niebieskim opakowaniu.
Snickers® Creamy Peanut Butter na początku lutego pojawił się premierowo w sieci sklepów Żabka, a od wiosny dostępny będzie również w szerokiej dystrybucji. Działania promocyjne tego produktu będą obejmować wsparcie w kanałach własnych detalistów oraz Mars, kampanię TV, digital, PR i współpracę z influencerami.