Paluszki Delikatne – nowy produkt marki Lajkonik

Łagodne i kruche, a przede wszystkim zawierające 25% mniej soli w porównaniu do innych paluszków słonych na rynku – takie są Paluszki Delikatne marki Lajkonik. Niekwestionowany lider rynkowy w kategorii słonego pieczywa[1] rozszerza swoje portfolio o produkt skierowany do osób, które poszukują łagodnych smaków.

Paluszki stanowią 57,4%[2] sprzedaży ilościowej w kategorii słonego pieczywa, w segmencie paluszków. To właśnie po ten smak sięgają konsumenci, zarówno gdy kupują przekąskę dla siebie, jak i swoich najbliższych. Dlatego Lajkonik, posiadający aż 41,6 %[3] udziałów wartościowych w całej kategorii paluszków, nieustannie przygląda się sytuacji rynkowej, postawom i potrzebom kupujących, i w odpowiedzi na nie konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio.

Konsumenci coraz uważniej przyglądają się etykietom i zwracają uwagę na zawartość niektórych składników w produktach, np. soli. Jest to zresztą zgodne z globalną polityką WHO, która to zakłada obniżenie do 2025 r. spożycia soli w populacji światowej o 30%. Widzimy więc, że takie podejście to coś znacznie silniejszego niż trend. To raczej świadomy zwrot w kierunku zdrowszego stylu życia. Wspierając taką postawę stworzyliśmy Paluszki Delikatne, które wzbogacą ofertę marki Lajkonik o produkt o obniżonej zawartości soli, ale charakteryzujący się doskonałym smakiem i wyjątkową kruchością

– mówi Monika Kuczkowiak Junior Brand Manager marki Lajkonik.

 

Paluszki Delikatne dostępne są w jasnoniebieskim opakowaniu, które pozwala konsumentom z łatwością znaleźć je na sklepowych półkach i odróżnić od Paluszków Klasycznych. Niższa zawartość soli nie oznacza całkowitej eliminacji tego składnika, dzięki czemu będą smakować wielbicielom słonych przekąsek. Charakteryzują się delikatną, kruchą teksturą, zachowując wyróżniającą ten rodzaj produktu chrupkość.

 

Paluszki Delikatne to doskonały wybór – zarówno dla tych, którzy zwracają uwagę na skład, jak i dla osób, które poszukują nowości.

Produkt dostępny jest w gramaturze 180 g.

 

[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 05.2021 – 04.2022, kategoria: Salty Snacks.

[2] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym 05.2021 – 04.2022, kategoria: Salty Snacks segment: Sticks (Klasyfikacja własna klienta)

[3] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży

wartościowej, w okresie skumulowanym 05.2021 – 04.2022, kategoria: Salty Snacks segment: Sticks

(Klasyfikacja własna klienta).