Wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips Chill & Grill

Soczyste Skrzydełka oraz Pikantne Barbecue to dwa nowe warianty Crunchips. Wyjątkowa Edycja Limitowana nawiązuje do popularnych dań grillowych i wyróżnia się o 25% mniejszą zawartością soli. Pojawienie się produktu na rynku wsparte jest kampanią digital o szerokim zasięgu.

Na sklepowych półkach można już znaleźć dwa nowe smaki Crunchips. Najnowsza Edycja Limitowana utrzymana jest w letnim klimacie i nawiązuje do popularnych dań grillowych. Soczyste Skrzydełka oraz Pikantne Barbecue idealnie wpisują się w wakacyjny czas spotkań z przyjaciółmi. Produkty mają 25% mniej soli vs standardowe chipsy a tyle samo smaku co pozostałe warianty Crunchips. Innymi aspektami, oprócz obniżonej zawartości soli, na które z pewnością zwrócą uwagę konsumenci są: brak glutenu oraz fakt, iż produkty smażone są na oleju słonecznikowym.

 

Wprowadzenie na rynek nowej Edycji Limitowanej Crunchips Chill & Grill wsparte jest kampanią digital o szerokim zasięgu. Reklamy pojawią się w aplikacjach e-commerce (Blix i Frisco), oraz największych serwisach gamingowych (Twitch), a także na platformach premium (Spotify). W ramach wsparcia reklamowego zaplanowano dedykowany tej edycji spot, który emitowany będzie na YouTube oraz jako reklama video na portalach: Facebook, TikTok i Twitter.  Działania reklamowe prowadzone są także na portalach Facebook i Instagram, na których konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie. Ponadto, w punktach sprzedaży na terenie całej Polski, pojawią się atrakcyjne materiały POS wspierające nowość pod marką Crunchips.

 

Za kampanię digital odpowiada: SPARK Foundry

Spot przygotowała: GPD Agency

Za zakup mediów odpowiada: LiquidThread

Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.