Piwa Kormorana z nowymi etykietami

Właśnie minął rok od momentu, gdy Kormoran zbudował nową linię do rozlewu piw warzonych w browarze. Równolegle do budowy nowej linii rozlewniczej Kormoran wprowadził nowe butelki o dwóch pojemnościach – 500 i 375 ml. Ta różnorodność pozwala na lepsze dopasowanie stylu piwa do opakowania oraz okazji, podczas których konsumenci sięgają po piwo.

 

Dziś przyszedł czas na kolejne elementy metamorfozy, które dotyczyć będą etykiet. Zmiany zaczną obowiązywać w najbliższym czasie, nie mają jednak charakteru rewolucyjnego. Stanowić będą jedynie pewne wizualne uporządkowanie i ujednolicenie wzorów etykiet.

 

Rozwiązania te, zaproponowane przy wprowadzaniu na rynek radlerów (Gorzkiej Pomarańczy oraz Cytrynowego z ziołami), nie wydadzą się nowością, ale mają ułatwić odnalezienie piw na sklepowych półkach.

 

Dzisiejsze piwne półki przypominają wybory miss… stojące na nich piwa krzyczą do konsumentów skomplikowanymi nazwami i pstrokatymi etykietami. Jednak wśród nich kryją się także takie, które pod płaszczykiem różnych nazw, etykiet i opakowań kryją te same – często niewysokich lotów – piwa – czytamy na oficjalnej stronie browaru.

 

Z tego względu browar postanowił dokonać zmiany w estetyce opakowań. Wpierw w radlerach, teraz w piwie Świeżym, a z czasem także na etykietach innych piw Kormoran wprowadza odświeżoną szatę graficzną. Do tej pory etykiety różniły się grafikami, nazwami i podawanymi informacjami. Obecnie do tych elementów dołączyły kolory i podkreślenie nazwy producenta.

 

Nowa etykieta opierać się będzie o wyraźny podział na dwie części. Element górny będzie bazował na znanych i lubianych dotychczasowych etykietach. Widnieć na nich będą dotychczasowe nazwy i elementy graficzne. Także kolorystyka tej części będzie skomponowana z dotychczasowymi barwami danego piwa. Dolny element podkreślony charakterystyczną, mocną barwą będzie wyróżnikiem każdego z piw, a jednocześnie pojawi się na nim zdecydowany napis KORMORAN jasno określający dumnego producenta. Dopełnieniem tej części etykiety będzie podanie cechy danego piwa, która stanowi sedno jego smaku i charakteru (może być to styl, ale także barwa, czy inny walor).