Redesign etykiet browaru Dziki Wchód

Dobrze zaprojektowana etykieta może mieć znaczący wpływ na rozwój marki piwa. Świadczy ona o jakości produktu i jest pierwszą rzeczą, jaką konsument widzi na sklepowej półce.

Nowy wizerunek

Prosta i elegancka kompozycja, żywe kolory i duży sygnet na środku etykiety wzmacniają wizerunek marki i dodają jej wyjątkowości, co z kolei przekłada się na większe zainteresowanie produktem i jego wyborem. W konsekwencji, dobrze zaprojektowana etykieta zwiększa sprzedaż.

Mniej znaczy więcej

Browar Dziki Wschód postawił na proste, geometryczne kształty, które w połączeniu z ograniczoną paletą kolorów oraz jednym mocnym akcentem tworzą unikalny wygląd, który wyróżnia produkt na półce.

Całość jest spójna i uporządkowana, dzięki czemu przekaz jest łatwiejszy do zrozumienia dla potencjalnego konsumenta. Elementy takie jak logo, nazwa produktu, skład i informacje nutrycyjne są umieszczone w odpowiedniej hierarchii i w odpowiednim miejscu na etykiecie.

 

Wszystko to zwiększa zauważalność produktu na półce sklepowej i przyciąga uwagę potencjalnych konsumentów.