Newsletter PIWNY 24.03.2023 r.

„Zapachniało zajaśniało wiosna ach to ty” – wiosna w browarach pachnie nowościami! W cotygodniowym newsletterze przygotowaliśmy zestawienie piwnych wiadomości. Browary przygotowują się do ciepłych dni i prezentują różne warianty napojów!

  1. Browar Turek w tym roku szykuje linię piw bezalkoholowych, a pierwszym piwem z linii będzie Grejpfrut!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=695721915890132&set=a.485017753627217
  1. Piwo na cześć geniusza giełdowego uwarzone w Browarze Bednary. Jesse Livermore zainspirował piwowarów i tak powstała $AIPA:

https://www.facebook.com/photo?fbid=666161595510274&set=a.131836432276129
  1. Premiera nowej sublinii Lecha Free miała miejsce w 2022 r. Lech Free Active Hydrate Mango i Cytryna jest pierwszym piwem bezalkoholowym o działaniu nawadniającym. Do smaku mango i cytryna dołączył nowy orzeźwiający i nawadniający smak liczi i cytryna, dostępny w puszkach i butelkach 500 ml. SZCZEGÓŁY

Kompania Piwowarska z nowym wariantem Lecha Free Active Hydrate

 

  1. Kultowy Browar Staropolski zaprezentował w tym tygodniu kolejną nowość. To Brown Porter, piwo pochodzące z Wielkiej Brytanii, przy prezentacji nowego produktu browar zachęca do właściwego nalewania takiego trunku:
    https://www.facebook.com/staropolskibrowar/photos/a.951934788181202/8982270581814209/
  2. Browar Wagabunda to jeden z najmniejszych browarów rzemieślniczych w Polsce. Zamiłowanie do podróży i nieustanne poszukiwanie nowych inspiracji do kreowania niecodziennych smaków doprowadziły do powstania wyjątkowego piwa, które pod koniec marca trafi do wybranych sklepów i pubów w całej Polsce. Tym razem inspiracją była tradycyjna polska…. Zupa!

Wielkanocne piwo do … zjedzenia!

  1. Browar Gryfus w kooperacji z Browarem Spółdzielczym uwarzył owsianego stouta – Wachtowe, którego premiera odbędzie się w trakcie Warszawskiego Festiwalu Piwa.

https://www.facebook.com/photo?fbid=641408291329406&set=a.484402910363279 
  1. Marka Lech wkracza w sezon piwny z nowym wariantem – Lechem Easy. Delikatny lager, promowany przez piosenkarkę Natalię Szroeder, jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów pod względem smaku i wizerunku piwa.

Lech it Easy! Nowość od Lecha

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!