Rewersy pełne smaku – relaunch produktu marki Lajkonik

Idealne połączenie przyjemności chrupania, delikatności i smaku – to Rewersy pełne smaku, wyjątkowy produkt marki Lajkonik. Przekąska wchodzi na rynek w nowej szacie graficznej.

Konsumenci coraz chętniej sięgają po krakersy. Liderem w tym segmencie jest Lajkonik, którego udziały rynkowe wartościowe urosły do 52,2 %[1], a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 31%. Marka rozwija tę kategorię słonego pieczywa m.in. wprowadzając nowe produkty oraz modyfikując te już dostępne.

 

Rewersy pełne smaku, to odświeżona propozycja marki, która zastąpiła obecne dotychczas na rynku Rewersy. To przekąska, która jest idealnym połączeniem delikatnego krakersa i chrupiącego paluszka. Całość zapewnia przyjemne doznania smakowe, stąd ich nazwa Rewersy pełne smaku. Na rynku dostępne są w dwóch wariantach: Rewersy Oryginalne oraz Rewersy z ziołami prowansalskimi.

Dzięki zmianie szaty graficznej opakowania są lepiej widoczne na sklepowych półkach i łatwo można rozpoznać warianty smakowe. Rewersy wygodnie się otwierają, są atrakcyjne wizualnie i wyróżniają się na regale

– mówi Małgorzata Stojanowska – Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.

 

Rewersy pełne smaku dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.

 

Więcej o marce Lajkonik można przeczytać tutaj: https://lajkonik.pl/

 

[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, udział w sprzedaży wolumenowej zmiana sprzedaży wolumenowej, w okresach skumulowanych w14 2021 – w13 2022 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)