Założyciele MAYONEUR po raz pierwszy dwa lata temu mieli wizję opracowania znacznie lepszego i zdrowszego majonezu w porównaniu z produktami konwencjonalnymi. Z tego powodu holenderska marka nie wykorzystuje w swoich produktach składników pochodzenia zwierzęcego i stawia na owoce i warzywa.
Młoda firma uważa, że jedzenie majonezu wegański powinno być szczególnym doświadczeniem. Ważny jest także pozytywny wpływ na środowisko, więc założyciele dążą również do ograniczenia cierpienia zwierząt i zwiększenia inwestycji w zrównoważone projekty. W krótkim czasie MAYONEURS nawiązało współpracę z TREESFORALL , w ramach której pewien procent sprzedaży zostaje przekazany na cele charytatywne.
Holenderska marka podkreśla:
„My, jako MAYONEURS, wyruszyliśmy w podróż, w której wierzymy, że majonez może być dużo lepszy i zdrowszy. Będąc innym, chcemy zapewnić mniej cierpienia zwierząt i więcej inwestycji w zrównoważone projekty. W krótkim czasie firma MAYONEUR była w stanie zbudować partnerstwo z TREESFORALL, w ramach którego co roku sadzimy razem drzewa na naszej pięknej planecie ”.
źródło: http://www.vegconomist.com/