Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli przekąsce zbożowo-owocowej na duży głód. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.
Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022, poszerzoną o informację dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”.
Musly to połączenie zbóż i owoców zamknięte w opakowaniu o pojemności 170 g. Dzięki temu doskonale sprawdzi się jako sposób na większy głód lub pożywna przekąska w ciągu dnia, np. na drugie śniadanie. Prosty skład i wygodna forma są dodatkowym atutem tych musów. Jeśli masz ochotę na wartościowe i smaczne śniadanie w drodze na uczelnię czy do pracy – Tymbark Musly jest idealne dla Ciebie!
Nie tylko musy Musly to idealna propozycja dla wielbicieli pysznych i wygodnych przekąsek. Wszystkie musy Tymbark w swoich składach zawierają – w zależności od rodzaju – owoce, warzywa i odżywcze ziarna zbóż. Tymbark posiada najszerszą na polskim rynku ofertę musów, dzięki czemu każdy może znaleźć w niej swój ulubiony wariant. Bogate portfolio marki tworzą:
- Musy owocowe 120g
- Musy owocowe 200g
- Musy warzywne 100g
- Musy egzotyczne 200g
- Musy na 2 śniadanie 100g
- NOWOŚĆ: Musly 170g
W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).