Złote medale dla marki Baila! w konkursie Good Drink 2023

Pierwsze produkty marki własnej Baila! Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan, zadebiutowały w czerwcu 2023r. To linia soków owocowych i warzywnych, napojów oraz smoothies. Trzy miesiące od rozpoczęcia sprzedaży, dwa z oferowanych produktów zdobyły złote medale w konkursie branżowym GOOD DRINK. Wyróżnienia przyznano Baila! Smoothie Odporność w kategorii „Kierunek Zdrowie” oraz Baila! Smoothie Witalność w kategorii „Bomba mikroelementów”.

Konkurs Good Drink jest częścią Polskiego Kongresu Napojów. Arbitrzy oceniają w nim cechy sensoryczne, ale również opakowanie, etykietę i wrażenia ogólne.

 

Marka Baila! to produkty przystępne cenowo, mające dobry skład i zawierające codzienną porcję owoców i warzyw. W składzie produktów Baila dominują naturalne składniki. Ponadto, każdy z produktów marki własnej Lewiatana przechodzi kilkufazowy proces weryfikacji oraz kontroli jakości. Do tego linia ta oferuje szeroki wybór smaków – od ulubionych przez klientów polskich owoców sezonowych, po poszukiwane smaki egzotyczne. Na wyróżnienie zasługują również opakowania wpisujące się w trendy odpowiedzialnej produkcji: minimalistyczne i w formie nadającej się do recyklingu.

Przyznane nagrody są dla nas dowodem, że markę Baila! docenili klienci i specjaliści z branży. To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ tworząc tę markę postawiliśmy na prosty skład oraz atrakcyjne wizualnie i zrównoważone środowiskowo opakowanie. Nazwa też nie jest przypadkowa. Nawiązuje do zdrowego, pełnego energii i słońca stylu życia

– podkreśla Artur Ratajczyk, kupiec marki własnej Lewiatan Holding.

 

Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozwija asortyment produktów marki własnej od 23 lat, systematycznie zwiększając i optymalizując ich portfolio. Dzięki partnerskiej współpracy z ponad 130 zaufanymi producentami, w ofercie marki znajduje się obecnie około 570 artykułów, osiągając w ubiegłym roku poziom sprzedaży w wysokości blisko miliarda złotych.