Żubr odświeża wygląd opakowań

Do sprzedaży trafiły nowe opakowania marki Żubr Kompanii Piwowarskiej. Żubr podąża zgodnie z trendami, dlatego zmienia swój design, żeby być nowoczesnym i jednocześnie wciąż nawiązywać do tradycji.

Zmiana dotyczy wszystkich nośników: puszek, butelek i formatów POSM. Nowe opakowania są prostsze, z mniejszą ilością złoceń, ze zwiększoną ekspozycją symbolu marki. Żubr na etykiecie jest większy, co jeszcze bardziej podkreśla jego status i pozycje w puszczy. Niezmienne na opakowaniach widnieje herb Browaru Dojlidy Białystok. Jest to ukłon w stronę tradycji i kategorii piwnej.

– Żubr jest od zawszy uważany za ikonę gatunku, strażnika puszczy i przede wszystkim jego chcemy podkreślać w nowych opakowaniach. Zmiana ma charakter ewolucyjny, a Żubr niezmiennie pozostaje Żubrem

mówi Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.

 

Za design opakowań odpowiada BNA.