Newsletter MLECZNY 28.04.2023 r.

Wiadomości płynące prosto z polskich mleczarni. Jakie zmiany i nowości pojawiły się na rynku? Wszystko to w naszym newsletterze mlecznym.

Przeczytaj nasze zestawienie i bądź na bieżąco – informacje z ostatniego miesiąca w jednym miejscu:

  • Spomlek i OSM w Bychawie łączą siły, ich współpraca handlowa ma rozpocząć się już 1 maja.

Spomlek nawiązał współpracę z OSM w Bychawie – planowana fuzja

  • SM Mlekpol otwiera sezon grillowy nową kampanią dipów śmietanowych:

Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”

  • Dobre Praktyki Hochland Polska dotyczące Zrównoważonego Rozwoju i CSR  zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i opublikowane w Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2022”

10 dobrych praktyk Hochland w raporcie FOB 2022

  • Piątnica z nową kampanią dla świeżego mleka:

OSM Piątnica z kampanią promującą świeże mleko

  • Lidl Polska prowadzi obecnie kampanię „Wszystko co najlepsze z mleka”, która promuje produkty dostępne pod marką Pilos. Sieć podkreśla, że to właśnie dzięki polskiemu mleku, artykuły mają wyjątkowy smak i cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów.

Lidl Polska pod hasłem „Wszystko co najlepsze z mleka” promuje polski nabiał marki Pilos

 

  • Wiosna z SM Mlekpol, jakie nowości mleczarnia przygotowała na nadchodzący sezon?

Wiosenne nowości od Mlekpolu

  • Nowa odsłona produktów marki Mlekovita – mleczarnia wchodzi w segment napojów roślinnych:

Vegevita owsiane – zupełnie nowa odsłona produktów marki Mlekovita