Łowicz w swojej nowej kampanii w lekki, humorystyczny i przewrotny sposób przedstawia opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka. Marka dziękuje naturze za smak zamknięty w słoiczkach.
Opowieści dzieci zawsze są fascynujące, zabawne i wprawiają słuchaczy w dobry humor. Dlatego Łowicz oddał głos najmłodszemu członkowi pewnej wesołej rodziny. Ile jest truskawek na krzaczku? Ile kanapek posmarujemy dżemem z jednego słoika? Skąd pochodzą truskawki i dlaczego każdy ma po nich taki dobry humor? O tym właśnie opowiada nam mała narratorka opisując, czego dowiedziała się od taty – „koMesera” truskawkowego dżemu Łowicz. Urocze przejęzyczenia i ciekawostki pokazane z perspektywy dziecka podkreślają, że w dżemach Łowicz liczy się po prostu smak i naturalność.
Dżem jest dobry dzięki naturze i właśnie to chce podkreślać Łowicz. Dlatego marka rozwija hasło „Dżem dobry”, poprzez które opowiada o owocowej przyjemności. Jeśli ktoś się zastanawiał, skąd tyle dobroci w produktach Łowicza, to z odpowiedzią przychodzi właśnie najnowszy spot.
Zobacz na dżem dobry: https://youtu.be/xBvJQe082UQ
Kampania emitowana jest w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube, a komunikacja jej towarzysząca prowadzona jest także na Facebooku, Instagramie i Uwielbiam.pl.