Jacek Wyrzykiewicz

Optymistycznie patrzymy w przyszłość

Celem Hochland Polska było i nadal jest konsekwentne budowanie stabilnego, rosnącego biznesu, który działa i rozwija się zgodnie z oczekiwaniami wszystkich jego interesariuszy, przede wszystkim konsumentów i klientów, właścicieli i pracowników. I ten cel osiągnęliśmy.

Marki oferowane przez Hochland Polska to najbardziej znane marki na rynku serów w Polsce. Rozpoznawalność i świadomość marek kształtuje się na poziomie 83% dla marki Hochland, 77% dla Almette (źródło:GFK Polonia). Konsumenci wiedzą, że sięgając po produkty firmy Hochland Polska nigdy się nie zawiodą. Hochland to marka numer jeden pod względem wartości sprzedaży, z ponad 10% udziałem w rynku serów ogółem. Nasze udziały w segmencie serów topionych wynoszą ponad 50%, Almette – 66%, udział sera pleśniowego Valbon 5%, a twardy ser Hochland – 2,3% rynku (wartościowo, źródło: Nielsen). Jesteśmy liderem w kategorii serów twarogowych z naszą bestsellerową marką Almette. W kategorii serów topionych Hochland również zajmuje pierwsze miejsce. Notujemy zwiększenie nie tylko naszych udziałów rynkowych, ale także dynamiki wzrostowej całej kategorii.

 

Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing Sevices Manager Hochland Polska

Mamy bardzo efektywne portfolio i pracujemy nad nim, szukając stale odpowiedzi na zmieniające się preferencje Polaków. Regularnie wprowadzamy nowości rynkowe. Hochland ma bardzo nowoczesne spojrzenie na przyszłość handlu i samego rynku sera, mleczarskiego i spożywczego w całości. Optymistycznie patrzymy w przyszłość, chcemy, by sery Hochland kojarzyły się konsumentom z najwyższą jakością, różnorodnością i wyjątkowym smakiem.