Uwielbiana przez konsumentów marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą swoje słynne majonezy w nowej odsłonie. Wzrok kupujących przyciągną nowe formaty słoików i odmienione etykiety. Dzięki podjętym działaniom jeszcze mocniej wybrzmią największe zalety marki – ponad 100-letnie doświadczenie w pracy nad recepturą, niezwykle bogaty smak i wyjątkowa kremowość.
Historia marki sięga 1913 roku, kiedy to mieszkający w Nowym Jorku Richard Hellmann zaczął sprzedawać w swoich delikatesach sos oparty na domowej recepturze żony, Margaret. Richard oznaczył lubiany przez konsumentów i zyskujący popularność majonez niebieską kokardką, która stała się symbolem jakości i do dzisiaj widnieje na etykietach produktu.
W ciągu 110 lat pracy nad recepturą marka Hellmann’s stworzyła bogatą w smaku i wyjątkowo kremową kompozycję. Jej sekretem jest m.in. doskonała jakość składników, takich jak jaja z chowu na wolnym wybiegu czy olej rzepakowy pochodzący ze zrównoważonych upraw. Dzięki długoletniemu doświadczeniu oraz unikalnej technologii ubijania dziś majonezy Hellmann’s zdobywają serca miłośników pysznego jedzenia bogatym, wyjątkowo kremowym smakiem.
Hellmann’s – idealnie dopasowany do preferencji smakowych Polaków
Majonez Babuni i Majonez Original – oto dwa główne warianty słynnego produktu oferowane przez markę na polskim rynku. Pierwszy z nich charakteryzuje się delikatnym, słodkim smakiem, podczas gdy drugi ma bardziej kwaśny profil. Obydwa warianty łączy wysoka jakość składników. Znajdują się w nich jaja z chowu na wolnym wybiegu i olej rzepakowy pochodzący ze zrównoważonych upraw, dzięki czemu produkty są źródłem kwasów tłuszczowych Omega 3. Co ważne, nie zawierają one konserwantów.
Majonezy Hellmann’s w nowej odsłonie
Hellmann’s podąża za obowiązującymi na rynku trendami i odpowiada na potrzeby konsumentów, więc już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się słoiki w nowych rozmiarach: 340 ml oraz 500 ml. Będą one opatrzone odmienioną etykietą nawiązującą do nowej strategii promocji. Pod charakterystycznym logiem z niebieską kokardą wprowadzoną w 1913 r. przez Richarda Hellmanna pojawi się napis „wyjątkowo kremowy” nawiązujący do hasła marki oraz znaczek informujący o tym, że produkt nie zawiera konserwantów. Wysoką jakość składników majonezu podkreśli grafika rozbitych na pół jajek, wraz z doprecyzowaniem „z wolnego wybiegu”. Ponadto na odwrocie opakowania będzie można przeczytać, że olej użyty w procesie produkcji pochodzi ze zrównoważonych upraw, a majonez jest źródłem kwasów tłuszczowych Omega 3.
Hellmann’s stawia na kanapki
Według badań przeprowadzonych przez IPSOS, na polskich stołach królują kanapki. Na śniadanie, przekąskę, szybki lunch do pracy czy kolację – aż 97% Polaków nie wyobraża sobie bez nich dnia[1]. Dlatego jednym z kluczowych elementów nowej strategii promocyjnej marki będzie inspirowanie konsumentów i dostarczanie im pomysłów na doskonałe kanapki urozmaicone smakiem kultowego, kremowego majonezu.
O nowej kampanii
Powyższym działaniom towarzyszy nowa koncepcja komunikacyjna. Jej główny przekaz opiera się na podkreśleniu bogatego, wyjątkowo kremowego smaku, tak cenionego przez konsumentów. Zostało to wyrażone w haśle kampanii: „Bogaty smak, wyjątkowo kremowy. Od 1913 roku”. W ten sposób została też podkreślona długoletnia historia marki, bo dzisiejszy, doskonały smak majonezów Hellmann’s to wynik ponad 110-letniej pracy nad jego recepturą.
O działaniach marki Hellmann’s stanie się głośno dzięki kampanii m.in. w telewizji i Internecie. Nową komunikację będą wspierały także aktywności PR. Więcej informacji dotyczących historii i działań marki oraz inspiracje na dania z majonezem Hellmann’s znajdują się na: www. przepisy.pl/hellmanns.
[1] Źródło: Top dish in Poland Research, IPSOS, June 2023